Friday, November 18, 2016

WEEKEND IN FARO IN SPANISH


WEEKEND IN FARO, a novel by Stevan V. Nikolic, the first book in the Michael Nicolau Series, has been translated into Spanish by Maria Gil del Campo and published by Babelcube Inc. under title 5 DÍAS ME SEPARAN DE TU CUERPO Y MI ALMA. The same translator is currently translating Truth According to Michael, the second book in the same Series, due to be published in February 2017.

Maria Gil del Campo, a translator from Madrid, Spain, holds a degree in Modern Languages and Translation and Master's degree in Mediation, Translation and Interpreting in Public Services from the University of Alcalá. To learn more, please visit Maria’s Blog.

 5 DÍAS ME SEPARAN DE TU CUERPO Y MI ALMA is available in paperback from amazon.com and as an e-book from Barnes&Noble, Kobo, Apple iBook,  agapea.com, and Scribd.

5 DÍAS ME SEPARAN DE TU CUERPO Y MI ALMA es una novela de Stevan V. Nikolic y conforma el primer libro de la serie que tiene por protagonista a Michael Nicolau. Babelcube Inc. es la editorial encargada de su publicación. LA VERDAD SEGÚN MICHAEL, el segundo libro, está en pleno proceso de traducción y verá la luz en febrero de 2017. La traductora María Gil del Campo ha sido la elegida para llevar a cabo ambas traducciones.

María Gil del Campo, traductora madrileña, posee un grado en Lenguas Modernas y Traducción y un Máster en Comunicación Intercultural, Traducción e Interpretación en los Servicios Públicos, ambos otorgados por la Universidad de Alcalá. Para conocer más sobre María, visite su perfil de Linkedin.


 5 DÍAS ME SEPARAN DE TU CUERPO Y MI ALMA está disponible en formato papel en amazon.com y en formato electrónico en Barnes&Noble, Kobo, Apple iBookagapea.com, and Scribd.

No comments:

Post a Comment